KONTAKTIRAJTE NAS: +381 11 24 25 981 | info@drlalosevic.com

sada ste na

posetite i

Biorezonantna dijagnostika - biorezonantni status

Biorezonantna dijagnostika je metod kojim se na najadekvatniji način može utvrditi da li je organizam u dobrom psiho-fizičkom balansu. Ovom metodom kvantne medicine je moguće i do 2 godine pre ispoljavanja bilo kakvih simptoma uočiti poremećaj u biofizičkom polju i sprečiti pojavu bolesti.

Kvantna medicina i biorezonantna metoda su budućnost medicine zbog holističkog pristupa i mogućnosti da se organizam sam regeneriše sopstvenim snagama. Dijagnostika i terapija se izvode na najsavremenijem IMEDIS aparatu. Dijagnostika podrazumeva ne invazivno snimanje i prikupljanje informacija o energetskom statusu svih ćelija.

Sama definicija zdravlja ne podrazumeva samo odsustvo bolesti već je to harmonija i uravnoteženost koja vlada našim telom i našim umom. Vodeći se ovim postulatom, mi želimo Vama priuštiti baš takav sveobuhvatni pristup, što se postiže analizom biorezonantnog statusa organizma (ABS) na IMEDIS aparatu putem elektroda, kao i snimanjem organizma u elektromagnetnom polju visokog inteziteta, kao što je poznati aparat prof. Korotkova GDV (Gas Discharge Visualisation). U oba slučaja radi se o jako komfornim i ne invazivnim metodama, tako da se dijagnostika može raditi kod svih (male dece i starijih ljudi).

U toku sat vremena uradi se kompletna dijagnostika i početna terapija koja podrazumeva pokretanje procesa samoregeneracije organizma i podsticanje detoksikacije, čime pripremamo telo za naredne terapije kojih u proseku bude od 5 do 10.

TRETMANI